Klikk deg inn da vel…. du burde!

Veit ikke helt hva jeg prøver på her på bilde, men samme det he-he. Får det ikke mer gøy enn man lager sjæl egentlig. I dag er det varmt, klamt og bøndene rundt her kjeder seg tydeligvis og kjører på med kugjødsel på alt de kan. Fytti rakker’n, det er ikke mye idyll akkurat nå, men satser på at det er borte snart og at sola titter frem. Men mens jeg venter så lager jeg et innlegg som jeg håper du vil stjele og svare på også. Blir jo inspirert til å lage slike innlegg <3

Mitt beste minne

Bortsett fra det å få barn og barnebarn så er folkehøyskolen mitt aller beste minne. Første gang borte hjemmefra, første gang på egenhånd og samholdet jeg opplevde der var fantastisk. Og jeg fikk gjøre alt dette med min aller beste venninne var det beste. HER kan du lese om det om du vil ❤

Et vondt/trist minne

Ang dette så tenker jeg bortsett fra det helt naturlige vonde/triste som det å miste noen. Det finnes jo et par av vonde triste øyeblikk utenom det gjennom livet, men det jeg husker veldig godt er siste dagen på folkehøyskolen, som dere sikkert skjønner så betydde den tiden ganske mye for meg. Siste skoledag føltes der og da som sorg som ALDRI ville gå over.

En opplevelse jeg aldri kommer til å glemme

Denne opplevelsen her er en ting jeg tenker på innimellom enda, enkelte ting klarer man jo bare ikke å glemme og får en spesiell plass i hjerte. Historien ligger HER.

Noe jeg helst skulle glemt

Jeg kunne gjort mye for å ha glemt enkelte tider i mitt liv, tider som var utrolig slitsomme, utrolig utfordrende og ensomme. Nå er dagbøkene borte for godt, ønsker du å lese litt om hva jeg har skrevet om denne tiden så kan du gjøre det HER og HER. Og hvis du vil lese mer, så ligger det flere historier under kategorien Personlig <3

3 positive ting ved meg

Jeg er snill, rettferdig og omtenksom.

3 negative ting ved meg

Jeg er sta, har for dårlig selvtillit og er dårlig på å ta imot råd

Hva gjør meg lykkelig

Familie, venner, blogg, lesere og god helse. Pluss en haug av andre ting.

Min favorittmat. Sommer/vinter

På sommeren så er vi kongene av grilling, så all grillmat kan man si. På vinteren så er lyse boller i lys saus det beste. Om du lurer på hva det er så er det medisterfarse rullet som baller og varmet i buljong. Lys saus er sånn frikasee(?!) saus. Med kokt kålrabi og gulrot til. Altså!! *Sikle*

Mitt råd til deg

Nyt livet ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

Solen har nå kommet og lukta er borte eller så har jeg blitt vant til den 🤷‍♀️

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg