Koden til safen får han IKKE!

Jeg er ikke en godterispiser, men innimellom slaga syns jeg det er godt med litt nøtter. Gjerne noen som er dekket med noe salt eller annet krydder av noe slag. Noe smakfullt liksom, noe som demper sukkersuget. Jeg syns bare ikke at godteri er så godt som de fleste andre syns. Ikke tåler jeg sjokolade heller, så hvis jeg lyster på noe, så er det nøtter og akkurat i dag ville jeg ha noen av de og jeg visste at jeg hadde det i skuffen.

 

Hææ hvilke nøtter?

 

Men, tror du de fantes noen plass her i huset? Not! Sendte en melding til min bedre halvpart som er godterimoms og spurte om han visste hvor nøttene var. Hans svar var: “Hææ hvilke nøtter?” Jeg vet veldig godt hvor de er, men det vet jo ikke han at jeg vet. De er nok godt plassert i magen hans og akkurat nå var det Jækla irriterende! Jeg skal anskaffe meg en safe, en nøttesafe der jeg kan gjemme ting jeg vil ha. Alt annet rundt her skal han da kunne ta uten problem, men koden til safen får han IKKE!

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg