Kommer sterkere tilbake

Jeg skjønner ikke hvorfor pc’en min ikke vil virke mer, jeg føler meg jo helt hjelpesløs uten. Å skrive innlegg feks er ikke like enkelt og jeg kjenner at jeg er avhengig av en fungerende pc. På.mandag må jeg finne ut om det er en fillefeil eller om jeg faktisk må kjøpe ny. En ting er ihvertfall sikkert, jeg MÅ ha det, bare må ha det.

 

I går hadde jeg bursdag og da fikk vi besøk av litt familie, det var veldig koselig. Fikk mange fine gaver på vipps, og i dag har jeg vært å kjøpt lystette gardiner(trodde jeg) som ikke er lystette. Og det er jo ikke så rart når jeg har kjøpt lysDEMPENDE. Så de skal byttes til lystette på mandag.

 

Sånn er det når man ikke dobbeltsjekker at det er riktig det man kjøper. Litt bedre tid neste gang så tenker jeg det går bra. Jeg kommer sterkere tilbake her på bloggen når min pc er frisk igjen eller jeg har kjøpt ny. Nå blir det bare en titt innom, ha en fin lørdagskveld og nyt resten av helgen.

 

~ Lene ~

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg