Kontor/hobbyrom ferdig og jeg er så glad…!!!

Har du hørt om å ha orden i rotet sitt? Nettopp det har jeg hatt her inne på mitt lille hobbyrom. Men i dag har jeg fått ordnet opp i rotet også, har jobba som en idiot i hele dag. Og vet dere hva? Nå har jeg min egen kontorplass og det eneste jeg har å si til det er JIPPIII. Det er bare så utrolig deilig å ha en plass til alt som har med blogg, regninger, skriver og slike ting å gjøre. Begynte med å rydde opp i alt jeg kunne fjerne herfra. Et øyeblikk så var det skikkelig kaos og jeg så rett og slett ikke en ende, men den kom og nå nyter jeg å skrive på egen plass.

Litt mørkt bilde, men sånn så det ut i dag når jeg begynte å dra frem ting fra skuffer og hyller. Det blir som regel litt kaos før det blir orden. Vasket ALT fra topp til tå og fylte en søplesekk fra ting jeg overhodet ikke trengte her, men som tok opp plass. Enkelte ganger er det en fryd å kvitte seg med ting.

Jeg har egentlig alltid ønsket meg et sånn råkjøkken, der hvor jeg kan samle alt av tørrvarer, mel, sukker osv. Men når jeg ikke hadde det så får vi lage noe som ligner slik at man kan late som at man har det hehe. Men ettersom tiden har gått så har det vært enkelt å tilføre andre ting. Sånn er det bare.

 

Når jeg først begynner, så gir jeg meg ikke før jeg er ferdig. 

 

Vel etter noen timers arbeid så ble dette rommet akkurat slik Linda tipset meg om, og NÅ er jeg så fornøyd. Ikke bare har jeg skikkelig orden, men det finnes ikke noe rot engang. Pluss at jeg fortsatt vet hvor alt er, og slik skal det forbli. Jeg trenger å få opp noe på veggen og kjøpe en plastmatte til på gulvet så blir det perfekt.

Ja det får’n si, det skal jammen meg ikke så mye til før man får et helt annet rom. Og nå virker det enda større her også. Jeg er egentlig flink til å komme opp med ideer til slikt, så jeg er enda litt forundra over at jeg IKKE klarte å tenke ut denne løsningen her helt selv. Men takk Linda, for tips, og for å gi meg noe å gjøre i HELE dag <3

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

2 kommentarer
    1. Så fint det ble!
      Nå ble jeg inspirert til å rydde meg frem til min plass også, den er der bak kleshauger, to skuffer som må fikses og to bager med treningstøy! <3

      1. Takk 😘 Det er altså bare så nydelig å ha en egen rolig plass og sitte. Jeg er veldig glad i å ha det stille og rolig rundt meg når jeg skriver eller driver med papirarbeid. Så i stedet for at alle andre må være rolige så kan jeg være her for meg selv. Sett i gang, det er jo koselig å rydde seg frem også ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg