Krise i heimen…

Støvsugeren vår har gått til dundas og jeg kjenner at det byr på krise her i huset. Jeg har jo robotstøvsuger også, men den har også tatt kvelden. En ulykke kommer sjeldent alene vet jeg, men hallo, begge støvsugerne da gitt. Så da har jeg begynt å se meg om etter ny. Og denne gangen skal jeg ha en som kan vare noen år, Rune har vært på Power å sett og ønsker seg sånn tråløs sak som denne, link til den her.Jeg blir litt redd over å skulle prøve noe nytt som denne fancy saken han ønsker og er i utgangspunktet fornøyd med den gode gamle varianten jeg. Jeg skal prøve å skru fra hverandre robotstøvsugeren og se om jeg kan få den opp å gå igjen, men uansett syns jeg det er godt å ha en håndholdt også. Men jeg er usikker på hvilken og jeg må jo si at jeg for min del ønsker meg noe slikt som dette.

Det viktigste er at den fungerer godt og at den ikke bråker så altfor mye og har perfekt sugeevne. Jakten er i gang, en støvsuger MÅ vi ha. Noen tips eller anbefalinger?

Ha en ellers fin dag videre

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg