Kristin vs Sophie E..

Jeg blir litt splittet når det kommer til denne diskusjonen med Kristin Gjelsvik og Sophie Elise. Jeg er enig i at S.E gir et veldig feil inntrykk til sine unge følgere på dette omtalte innlegget. Gjør dem oppmerksom på ting de kanskje ikke har tenkt over før. Når man er en så stor påvirker som hun er så MÅ hun tenke seg om. Men oppi alt så er hun bare et menneske som gjør feil som oss andre, det er bare det at hennes feil ofte får STORE konsekvenser. Jeg tror også på at hun IKKE hadde intensjoner om å få følgerne sine til å føle seg dritt. Hvem vil det liksom? Hun har lagt seg flat for denne feilen, er det ikke greit da? Eller?

På den andre siden så skjønner jeg Kristin sin reaksjon oppi det hele, for hun har rett i at man som påvirker MÅ tenke seg om, og at det IKKE er normalt å fikse på alt. At påvirkere skriver om kosmetiske operasjoner, for så å fortelle følgerne sine at de er fine som de er. Det er dobbelt moral, det skal jeg være enig i. Det er nok av både kropps press og fokus på utseende fra før. Man skal få lov til å være seg selv, ikke føle at man ikke er bra nok fordi man har noe man kanskje ikke er så fornøyd med. ALLE har det! Og det er GREIT.

Ikke bli påvirket til å tro du ikke er bra nok. For det er nettopp det som skjer. Alt skal ikke være perfekt, vi mennesker er ikke laget til det. Og når det blir normalisert at man bare kan fikse på det, så har det gått litt langt. Det peneste er det som er naturlig, det du ble født med, det som gjør deg til deg. Vær fornøyd med den du er. Javel så er håret bustete og sminken sitter dårlig, sånn er livet!  Det er i hvert fall min mening.

Ha en knallfin fredags kveld

Klem fra Lene 🌷😘

2 kommentarer
    1. Jeg er enig med kristin, men om det gjørest på riktig måte vet jeg ikke. Synest det burde vært enda mer slått ned på å prate om operasjoner ol i bloggverden, for er mange som gjør det å påvirker andre.

      1. Nei det kunne nok vært gjort litt mer diskré men slik er jo ikke Kristin, og det er greit.. nei påvirkere som har så mange lesere må tenke seg litt om.. eller alle burde det 😊 burde vært ulovlig ja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg