Kunne ikke vært mer enig..

Ei venninne la i dag ut et sitat på facebook som jeg syns var MEGET bra, og kunne ikke vært mer enig egentlig. I de fleste tilfeller så burde man bare gjøre som det sto. Det brukes alt for mye tid og energi på negativitet og krangel her i verden… Noe som bare er tull og tøys spør du meg! Sitatet var :

“Jeg har kommet til et punkt i livet hvor jeg holder meg unna negativitet og krangel. Om du forteller meg at 1+1=5, så har du helt rett. Nyt det!”

Ha en fin kveld 😘

-Lene- 🌷

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg