Kvelds tanker…

 

Var ikke jeg søt konfirmant så vet ikke jeg…

I dette huset er det utrolig mange minner… og det er ganske fantastisk å tenke på at dette er mitt barndomshjem. Jeg husker så mye mer fra tiden da jeg var liten nå.. Husker små hendelser, husker hvordan det så ut her og hvordan ting engang var. Her har jeg tasset rundt som liten, her har Daniel tasset rundt som liten, og her har mine foreldre laget et hjem, et hjem som jeg nå som da elsker. 😊Dette huset har alltid vært hjem.. da jeg bodde i Sandefjord og skulle hit, så skulle jeg hjem en tur. Hele min ungdomstid, det er litt nostalgisk. Om man bare for et øyeblikk kunne skru tiden tilbake, bare for en dag..For nå er det ikke veldig mye som er igjen av hvordan det en gang var, det er vel også meningen med at ting forandrer seg, minnene sitter i veggene og hjerte mitt ❤

-Lene- 🌷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg