Lag på lag med frustrasjon

Det er litt irriterende når gulv og bord ute får en helt ny farge, og det er ikke fordi jeg har beiset på nytt. Altså er det mulig hvor mye pollen det er ute nå. Det nytter jo ikke å spyle det bort før det igjen har kommet et nytt lag. Men jeg får bare fortsette med det. Håper virkelig at dette gir seg snart, det er jo ikke koselig med gule bord, stoler, gulv og ikke minst pollenallergien som rammer utrolig mange. Fytti rakker’n.

 

Pollenvarsel, medisinsk pollenanalyse, er et varsel om forventet konsentrasjon av allergifremkallende pollen i luften. Varselet er ment å hjelpe pollenallergikere til å kunne ta nødvendige forholdsregler. På pollenvarsel over område her står det beskjeden spredning. VEL, hvis dette er beskjedent, hvordan vil da moderat og kraftig spredning se ut? 😱

 

Heldigvis så er ikke dette noe som vedvarer hele sommeren, så det er bare å holde ut. Jeg får spyle og spyle, så håper jeg det meste forsvinner. Eller så skal jeg bygge litt på egenhånd i dag, det kan bli spennende. Håper ikke jeg kaster bort alt for mye materiale. Jeg får være litt nøye med måling tenker jeg, men jeg gleder meg til å se hva jeg får til. Planen på hva jeg skal gjøre er ihvertfall på plass.

Ha en fin dag 🌸

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg