Lang vei til siste strek

Det ble kvelden i går før jeg var ferdig ute, det er noe med at man setter seg daglig mål og SKAL gjøre det ferdig uansett hvor lang tid det tar. Det var nettopp det jeg gjorde i går, jeg bestemte meg for at jeg ikke skulle gi meg før jeg var ferdig og det resulterte i 8 nye timer med beising. Men i dag når jeg sto opp kunne jeg med glede sette en strek over en av våren/sommerens gjøremål. Slik ser listen ut

 

  • Beise hele verandaen ✔
  • Beise levegger ✔
  • Skrape rekkverk og male på nytt
  • Male rekkverk på ny trapp ved inngangen
  • Mure ferdig rundt alle vinduene til kjeller
  • Male muren rundt hele huset
  • Gjøre ferdig ute boden
  • Så male ute boden
  • Male søppel “huset”
  • Legge ferdig stein rundt veranda
  • Flytte trappen opp til veranda

 

Når dette er gjort så har vi kommet langt, da kanskje vi kan begynne å pynte opp litt. Planen i dag er å male rekkverk på trapp og jeg gleder meg så mye! Nei, uff det er så kjedelig jobb og jeg føler at det er en lang vei til siste strek. Jeg vet det blir bra etterpå så jeg får fokusere på sluttresultatet så går det så mye lettere 😊

 

Håper dagen din blir fin 😊😘

cursive-fonts

Min Instagram HER og min Facebookside HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg