Ledet av en klar hjerne og inspirert av et kjærlig hjerte

Det er torsdag og snart helg igjen, denne uken har det virkelig gått fremover i kjelleren. Når man tenker over det så føles det som om det var i går det hele skjedde selv om at det faktisk er 2 måneder den 21.oktober. Det har jo gått ganske så fort fra den gang til nå uansett. I helgen så blir det en del jobbing på oss, da vi må gjøre ferdig våre endringer. Skal prøve å få ferdigstilt gangen også, slik at ikke vi står igjen med det når resten faktisk er ferdig. Vi har vel og merke god tid på oss, men like greit å få det gjort.

 

Noen ganger så føler jeg at det alltid er 100 ting å gjøre rundt her, jeg kan bli litt oppgitt over det samtidig som jeg vet at det er fordi vi liker å ha det sånn. Er det ikke noe å gjøre, så finner vi noe å gjøre. Godt at jeg har møtt min likemann på det området. Vi har alltid sagt at hvis vi begynner på et prosjekt så skal vi avslutte det før vi går videre til neste. Det har vi klart å holde, men siden det er snekker nede, så vil ikke vi gå i veien for han ved å jobbe på samme plass, så da kan vi gjøre andre ting så lenge. Når han har helgefri, da kan vi gå løs på de tingene vi allerede har startet på nede.

 

Det arbeidet som duger, er det som blir utført av dyktige hender, ledet av en klar hjerne og inspirert av et kjærlig hjerte

 

I går så rev vi veggen på badet oppe, det badet skal pusses opp og vi vet at det kommer til å ta tid. Derfor har vi bestemt oss for å ta det litt etter litt, det er jo bare så dyrt å pusse opp et bad så det er helt greit. Begynner likevel å glede meg til det er ferdig om 1-2-3 år. Det er uansett bare jeg som faktisk bruker det badet her, de andre benytter seg av badet nede. Kanskje ikke akkurat nå for tiden, men ellers. Jeg skal lage tegning over hvordan jeg ønsker at det skal se ut ferdig. Det skal bygges på, veggen inn til dorommet skal rives, så badet kommer til å bli så mye større.

 

Når det er gjort tror jeg jammen meg ikke det er en eneste ting her som ikke er pusset opp etter at vi kjøpte. Da er alle rom fikset, enten gjort helt om eller pusset opp fra bunnen. OMG, hva skal vi finne på når alt er ferdig da. Gruer meg til den tiden kommer faktisk, men kjenner jeg meg selv rett så finner jeg alltids på noe sprell. Nå skal jeg en kjapp tur til byen før jeg skal ferdigstille noen cupcakes jeg har laget nå i morges. Ønsker dere en fantastisk torsdag og takk for at du kom innom min blogg, det er jeg så takknemlig for.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer
    1. Dere er sannelig driftige, og dere får gjort mye! Lykke til med ferdigstillelser fremover, og ha en fin-fin torsdag! 🙂 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg