Legen sendte meg på sykehuset…

I går når vi hadde vært på båttur så satt vi på brygga litt, det var jo så inni granskauen varmt. Så det var godt å ha beina i vann.. Men så kom det en forbaska klegg da, og jeg skulle slå den vekk.. Smalt hånda i kneskåla og fytti inni ja du vet hvor.. det gjorde vondt. Det går nok over tenkte jeg, men det gjorde det ikke, var bare så vondt når jeg sto opp i dag og litt hovent.. Knoklene var borte liksom, så da fikk jeg streng beskjed av mamsen å dra til legen da. Og han sendte meg på sykehuset for røntgen. Jeg sa fra at HVIS det er brudd, så har jeg ikke tid til gips nå.. heldigvis var det ikke det, men det blir jo bare vondere og vondere.. Passer meg dårlig, og jeg syns synd på meg selv, det er vel litt lov? 🤦‍♂️
Uff som de vrir og vrenger på det vonde på det røngten bordet altså.. Unødvendig syns jeg, men det må vel til. Jeg er bare glad for at jeg slapp å ha på gips, for det hadde ikke vært alright. Så da satser jeg på at de vel brukte pengene på sykehuset bidro til frikort snart istedet…

Ha en god natt alle dere fine 😘

signature-fonts

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg