Leser jeg din blogg? Del 3

Tiden flyr og igjen er det mandag, føles som at det var i går jeg skrev denne spalten sist. Men jammen meg har det gått en uke, en uke fylt med mye godt innhold i livet. Mange fine sommerlige blogger, og veldig mange glade mennesker. Sommeren gjør virkelig noe med mennesker, skulle vært sommer mye lenger enn det er, men vi får ta årstidene som de er. Denne ukens anbefalinger er:

Marenerdvik har en blogg som har utrolig mange fine bilder og godt innhold, så en tur innom henne er å anbefale, hun virker som en søt jente med et godt smil.

Jeggikkbareibodenentur er en morsom blogg, jeg liker måten han skriver på, og han har gode historier. Ordene kommer rett fra levra, og formuleringene av det han skriver er bra.

MarioRiera skriver bra innlegg, og har fortalt åpent om sykdommen sin. Det er nok ikke bare bare å være ung og ha den sykdommen, jeg vet hvordan det er å ha mageproblemer. Han virker som en jordnær type og veldig familiekjær, noe jeg liker veldig godt.

MartheBorge har en fin blogg, mange nydelige bilder og hun kommer med tips, oppskrifter m.m. En blogg det er verdt å ta turen innom.

Mayashjorne er en koselig blogg som det er hyggelig å følge, det er en blogg om alt mulig, interiør, livet som mamma, søt jente.

Ellers så ønsker jeg dere en fin mandag, her ser det ut som om at solen planlegger å dukke opp. Og det er virkelig på tide 😊

-Lene- 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg