Leser jeg DIN blogg?

Tenkte at jeg vil anbefale noen bloggere i et fast innlegg hver mandag fordi jeg liker fremsnakk, og fordi jeg liker disse bloggerne av en grunn. Og kanskje du gjør det også. Det er jo så utrolig mange fine, kreative og innholdsrike blogger. Så i dag skal jeg anbefale 4 av de jeg liker, og dette er noen av de jeg er innom hver dag.😊

norgeogverdensnytt.blogg.no er en blogg som oppdaterer deg på de fleste nyheter som skjer rundt i verden mange ganger daglig..Det er veldig bra, og man går ikke glipp av så mye nytt lenger..Her får du både se&hør og vg innhold på ett og samme sted, hvor kjekt er ikke det? Og har du lyst til å dele innlegg med andre bloggere, så lik facebook siden deres og bli medlem av gruppen del dine innlegg, nettbutikk osv. Den ligger inne på Facebook’en dems 😊

Kvitlyngveien.blogg.no Hun skriver om interiør og alle flotte ting hun gjør med huset sitt, hagen sin og bildene hun legger ut er altså så utrolig fine, gå også inn på hennes instagram.. masse fine tips til interiør styling og har du sett uteplassen(e) hennes? Omg, jeg blir skikkelig inspirerert 💐

metteask.blogg.no Dette er en blogg som er koselig å følge med på. Hun skriver godt, deler litt oppskrifter, oppussing og livet sitt med barn, barnebarn og mannen sin som bor i Tyrkia. Og har du hørt henne synge? Knall flink

benedictehaugaard.blogg.no En fin blogg skrevet at ei jente som virker utrolig søt, og nå om dagen er hun i ventemodus på fødselen. Det er ikke bare bare å være høygravid midt på sommeren. Spennende og må bare innom hver dag.

Det er så mange fine bloggere her så jeg må dele opp mine favoritter og det er jo litt kjekt for meg også. For da har jeg en fast sak å skrive om hver mandag, ihvertfall en liten stund fremover 🌷

Ha en fin mandag

-Lene- 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg