Lett til sinns ….

Herregud for en deilig følelse det er når sola skinner og jeg VET at det går mot vår. Jeg får energi, og får lyst å vaske. Da har jeg det bra, når jeg får LYST å vaske hehe. Ikke bare energien øker, også humøret og det merkes så godt her i huset.

Ikke at vi har vært deprimerte hele vinteren, men sinnet blir lettere, det er lettere å si ja, og lettere å løfte hverandre opp. Ja, alt blir så mye enklere. Jeg tror jeg lett kunne bodd i et land hvor solen varmer og vinter var et fremmed ord.. LETT 😜🌷

Måtte bare dele tanken min… Håper dere også er lett til sinns i dag. Jeg håper i hvert fall det.🙏🙏

-Lene-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg