Liten sak, men stor glede

Det kan hende at noen av dere syns det er kjedelig å se hva jeg lager, men jeg er i snekker modus om dagen. I dag så kjørte vi inn på impregneringen og kjøpte litt materialer. Der lå det noen hauger med plank som så ut til å ikke være til salg, så da spurte jeg om jeg kunne få lov å ta. Fant endel plank jeg kan bruke til å lage kasser av.  Jeg syns rustikke kasser er så fine, men de koster skjorta å kjøpe.

 

Så da satte jeg i gang med prosjekt kasse når jeg kom hjem. Jeg vil jo egentlig at disse kassene skal ha et gammelt materialepreg over seg, så da fikk jeg gå i gang med å “ødelegge” de litt i kantene og få en litt mer rustikk utseende på planken. Og det var jo kjempegøy, litt spikking, grovfila dem og laga noen hakk.

Jeg brukte spiker til å sette sammen kassen da det hjelper på å gi det den looken jeg ønsket. Jeg kosa meg skikkelig, og har jo masse materiale igjen fra “skrothaugen” så jeg tenkte jeg skulle lage flere i morgen. Elsker det når jeg får til å lage slike ting og det koster meg bare beisen, som jeg hadde fra før i denne omgang.

Jeg gleder meg så til jeg også kan beise hylla mi, det kommer til å bli så fint. Og at det er hjemmesnekra syns jeg er ekstra moro og jeg er så glad for at Rune og jeg liker å holde på med slikt. Jeg kan litt mer enn han når det kommer til de mindre snekkerjobbene, men uansett så har vi hatt en fin fredag sammen.

I morgen blir det større dimensjoner og flere kasser, denne var jo ikke så stor. Liten sak, men stor glede. Håper deres dag har vært fin og jeg ønsker dere en fin kveld videre.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg