Litt av alt på en søndag

Jeg skulle liksom lage et “jubileumsinnlegg” når jeg rundet 1000 innlegg, men det klarte jeg jo så klart å glemme. Så dette er mitt innlegg nr 1002. Det er jo godt gjort på 1,6 år vil jeg si og det er fortsatt like moro, så jeg gir meg ikke med dette med det første. Min plan er å prøve å bli flinkere, prøve å utvikle bloggen mer, så det skal bli spennende å se hva jeg bestemmer meg for.

 

VI NYTER 30 GRADER HER I DAG

 

I dag er det et UTROLIG godt vær her i Larvik og vi nyter varmen, Rune har allerede badet og jeg sitter ute å skriver. Jeg har dessverre litt gjøremål inne i dag, men jeg har fått satt på aircondition så det blir levelig for meg. Jeg skal ta meg et bad i dag jeg også når alt er ferdig gjort inne. Men dagen er ennå ung og jeg er godt igang så regner med at jeg blir ferdig før kvelden hehe. Heldigvis er det ikke lange biten ut for pauser. Elsker plassen vår ❤

I morgen skal jeg til frisøren og jeg lurer så på hvor mye jeg skal klippe det. Jeg har bestemt meg for å stripe det og hoppe over fargen, håret blekes jo av solen på sommeren likevel. Så da sparer jeg fargingen til høsten. Det skal bli så deilig å få orden på dette kråkereiret, her er det mye ettervekst og mange slitte ender skal jeg love deg.

 

RUNE ER KREATIV

 

Ellers så er det ny planlegging på gang med et lite prosjekt jeg har ønsket meg i mange mange år. Han tegner sitt ønske for nettopp dette, så skal jeg tegne mitt. Foreløpig så er jeg veldig fornøyd med forslaget som begynner å forme seg hos han, noe jeg ikke hadde tenkt på i det hele tatt. Da blir han nok fornøyd når jeg elsker hans forslag, det skjer ikke hver dag for å si det sånn.

Nå får jeg komme meg i gang igjen her, ønsker dere en fin dag alle sammen.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg