Litt om alt

Enda en dag med knallvær, herlig at vi går mot slutten av september og det er gressklipping og andre aktiviteter ute. Gruer meg litt til gatene er helt stille igjen, men begynner å glede meg til jul da. ELSKER julen og det som følger med den, nå ser jeg frem til å tenne røkelse for første gang i desember. Da kommer virkelig følelsen av jul. Håper bare inderlig at kjelleren er ferdig og klar til bruk før jul, vi skal tross alt være huset fullt i julen, så krysser alt jeg har å krysse. Rivingen starter nå på mandag morgen og jeg håper de kan si at det begynner å bli tørt.

 

Nå skjer det i hvert fall noe der nede til uka, og det er jeg veldig fornøyd med. Alt utstyr har stått på i 3,5 uke, så satser på fremgang i tørkingen på vegger og gulv. Vi må tømme vaskerommet og badet i dag også, de skal ikke rive badet, men veggene inntil. Så noe avslapping blir det ikke før kvelden kommer, og akkurat nå kan jeg faktisk si at jeg er litt sliten av alt. Det er ikke så ofte jeg er det, eller det er i hvert fall ikke ofte jeg sier det høyt. Jeg har ikke skrevet innlegg engang og bare det stresser meg litt.

 

Rune rydder litt opp ute i dag og får inn både planter og grill og det som må inn før vinteren. Det kunne stått ute litt lenger, men plutselig så er det iskaldt og da er det litt kjipere og holde på med det. Nå skal jeg få litt orden i huset, så skal jeg tømme varmtvannstanken, jeg skal dusje til den er tom nemlig. I kveld skal vi lage litt god mat til skal vi danse og bare slappe av å kose oss, det skal bli hyggelig.

Ønsker dere en fin lørdag, det skal vi ha.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg