Litt stolt!

I går opplevde jeg noe jeg ikke har opplevd på veldig lenge og det var overraskende. Jeg bekymret meg nemlig ikke unødvendig med tanke på tannlegetimen jeg hadde. Jeg tenkte faktisk ikke på det engang og det må jeg si var skikkelig deilig å kjenne på. Og som vanlig gikk jo timen knirkefritt pluss at jeg sparte litt energi på unødvendige tanker. Klapp på skuldra til meg for det. Kanskje en ide å prøve å fortsette med det fremover for det ga virkelig mersmak.

 

En plan er lagt, nå gjenstår det bare å bestille timer, møte opp uten bekymringer og få det gjort!

 

Jeg er veldig glad for at det ikke var så galt som jeg trodde, den knekte tannen kan heldigvis bygges opp igjen. Jeg håper og satser på at jeg kan fortsette å gå dit uten å få panikk. Det hadde vært veldig deilig og en ting er sikkert og det er at det hjelper utrolig godt at jeg har funnet ei jeg føler meg trygg på. Ei som faktisk forstår meg og godtar at jeg har et tannlegeproblem. Nå gleder jeg meg faktisk bare til jeg er ferdig og kan starte med årlig sjekk bare.

Litt stolt!

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer
    1. Jeg gruer meg alltid LITT til tannlegen, men det er andre ting jeg gruer meg MER til 🙂 Nå har jeg sjelden hull heldigvis. Går en gang i året 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg