Livet inneholder en rekke med overraskelser

Det er vel en gang i året jeg vet hva som kommer til å prege forsiden av vg, og det er i dag. Det var meldt snø, vel da blir det kaos da. Og jommen sa jeg smør, i dag står det om snøkaos på forsiden av avisa. Og det har faktisk vært over 20 ulykker allerede i dag. Det er nesten litt morsomt at denne snøen kommer som et sjokk på veldig mange hvert eneste år. Men det er nok bare slik det er og vil alltid være. Her har ikke snøen kommet enda, men den kommer nok her også om ikke så lenge.

 

Livet inneholder en rekke med overraskelser

 

Veggene vi skal male nede har fått en deadline, vi må være ferdig med det innen mandag. Så da er helgen planlagt i hvert fall så da er det bare å få handlet inn maling, slik at jeg har det på plass. Har mange andre ting jeg også må få gjort, så jeg får sjonglere litt mellom gjøremål. Deadline’n er for å slippe å male når lister er oppe og gulv er på plass. Begynner å glede meg skikkelig til alt er ferdig, selv om at ting tar tid så går det fremover og jeg kan begynne å ane litt lys i enden av tunellen.

 

Ha en strålende dag. Å du….kjør forsiktig da

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer
    1. Kom snø her i natt.. litt mer over til “sørpe” nå.. Vi har bytta til vinterdekk..bedre, føre var..osv.. men som du nevner ikke alle som tenker sånn..
      Kjempefint bilde av deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg