Lov å drømme 🙏😍

Når jeg blir ferdig med malingen så vil jeg freshe opp litt med nye ting her, og jeg har funnet et par, tre ting jeg kunne tenkt meg. Jeg elsker interiør og kan flytte om, spraylakke ting og fornye ganske mye. Liker også å ha lysere pynte puter i sofaen på sommeren og vinterputer når det er mørkt og kaldt. Pledd må også endres fra vinter til sommer 😊 Har sett litt rundt på nett og dette er noe av hva som står på min ønskeliste nå.

Dette er mitt drømme interiør da, noe jeg trenger en telefon fra Norsk tipping for å kjøpe, men de har sååå mye fint der at jeg blir gal hehe. Og så lenge det er lov å drømme så drømmer jeg meg bort på Slettvoll

Men finner så mye fint på HmHome også. Jeg syns dette pleddet er så fint, og tror det vil passe inn perfekt nå, liker å ha flere pledd liggende, både som pynt og til kjølige kvelder. Når det gjelder pynte puter så syns jeg disse var så fine da de tar opp fargen fra både vegg og sofa, perfekt.. Og siden jeg liker å ha 6 puter i sofaen så er ensfargede fint til 😊 Da blir det ikke så rotete som jeg føler det er nå 👇

 

Denne veggen er ikke malt ennå 🙂

Denne boksen var faktisk litt tøff også, jeg syns det er så utrolig fint med svart og gull😊 Må ha litt duftlys også. Det er så hyggelig når det dufter godt i huset. På kjøkkenet vil jeg foreløpig beholde glass og sølvstilen litt til. Mest pga vegg klokken min, den kan du se på bilde her

ELSKER Riviera Maison interiør ❤

I stua er det også endel sølv, men dette vil jeg bytte ut i mørkere toner, får ta litt etterhvert 😜

Dette bordet har jeg hatt i utrolig mange år, og nå har jeg bare lagt en steinplate jeg hadde liggende på toppen, ble ikke så verst det faktisk. Men det er klart for utbytting for å si det sånn. Da skal jeg snoke litt mer rundt på interiør sider, så jeg ønsker dere en flott lørdagskveld 😊

Klem fra ei som drømmer seg bort på nett 😊

(dette er frivillig reklame, som verken er betalt eller inneholder sponsing)

#drømmer #interiør #slettvoll #hmhome

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg