Lucky me!

Dagen startet med perfekt vær, men etterhvert kom det skikkelig regn, mye lyn og torden. Det er egentlig litt deilig med litt innetid og regnværet har frisket til lufta kjempemye. Må si jeg gruet meg litt til alenetid i dag når Rune skulle på jobb igjen. Pga situasjonen så kunne jeg jo da ikke miste noe på gulvet, jeg hadde ingen her som kunne ta det opp for meg. Men så spurte jeg min niese om de hadde planer om å ta en tur i dag og det hadde de. Så da har jeg ikke vært alene i det hele tatt i dag, jippi det gjorde meg glad.

 

Hva er vel bedre enn å ha familien sin rundt seg når man ikke er helt i slag? Lucky me

 

Mamma kom også, hun hadde med vaffelrøre og dermed ble det servert nystekte vafler til kaffen. Til middag laget Martine god kyllingsalat. Er ikke noe problem da, bortsett fra at jeg sliter skikkelig med å holde meg i ro. Men jeg vet at jeg må så jeg har kjempet hardt for å ikke bidra med ting. Dagen ble kjempekoselig og nå er jeg så “heldig” at jeg kan grue meg til morgendagen for DA blir jeg alene. Regner med det skal gå helt fint bare jeg bestemmer meg for det.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

8 kommentarer
    1. Las meg opp her og skjønner du har vært riktig uheldig. Bra du hadde folk hos deg i dag. Så vil jeg ønske deg god og rask bedring. Klem<3

      1. Ja Max uflaks, passet veldig dårlig, men det gjør det vel alltid 🤦‍♀️ Ja føles trygt å ha noen her, men det går nok fint alene også. Det som er kjedelig et at dagen blir så lang når jeg ikke gjør noe 🙂 Takk takk, jeg satser på det ♥️ Klem

    2. Oisann altså, ikke kjekt å være alene da nei, og jammen glad du slapp det i dag ♥
      Vaflene så gode ut, nå fikk jeg lyst på det jeg også. Kanskje jeg skal lage i morgen? Det fristet ♥
      God bedring og klem til deg ♥

      1. Nei godt å ha noen her ♥️ De var knallgode og resten av røra er her enda, så det kan hende det blir et par i morgen også😋 God ide, lag deg noen vafler i morgen du også

    3. Godt du ikke var alene – og at de laget god mat 😀 Vafler er supergodt!

      Håper du får en fin dag i dag – og ønsker deg god bedring 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg