Lykke – aldri mer enn en kopp unna

Jeg har jo alltid synes at det virker som om at folk koser seg så utrolig mye med kaffe. Jeg vil også like kaffe, men har ikke helt fått det til. Men nå skal jeg forsøke igjen og skal forsøke med svart kaffe. Fikk en så fin kopp av ei venninne til jul og er ikke så glad i te heller. Brus smaker ikke godt av kopp og vann drikker jeg fra flaske, så da er det bare å kjøre på med kaffe da. Jammen meg klarte jeg å drikke opp hele koppen nå så jeg får vel kjøre på med en kopp til etterpå. Er det ikke slik man blir vant til ting da, kan jo hende det blir godt etterhvert.

 

Lykke – aldri mer enn en kopp unna sies det

 

I dag var jeg oppe tidlig da de kom hit for å se på gulvet nede, det har sklidd fra hverandre enkelte plasser og det er ikke greit. Det er jo tross alt nettopp lagt, men det skulle de fikse opp i. Jeg har vært å handlet for en uke fremover i dag, og det er så godt å få gjort. Det er helt utrolig hvor mye det har å si om man planlegger litt i stedet for å bare handle ut ifra hva man ønsker der og da. Neste gang skal jeg handle for lenger enn 1 uke, men da bruker jeg kolonial.no for det er et fantastisk konsept.

Håper det står bra til med dere alle og at dere tar vare på dere selv.

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Liker du melk? Da burde du begynne med litt melk i i så tilfelle. Fordi det smaker litt mildere da. Etterhvert kan man gå over til svart, når man har begynt å like smaken, er svart greit etter hvert 🙂

      1. Forrige gang jeg prøvde å like kaffe så hadde jeg melk i, gangen etter det hadde jeg melk og sukett. Så tror jeg må prøve den svart denne gangen, har drukket to kopper i dag og det smakte ikke veldig godt, men får forsøke videre i morgen 🤞🤗 er spent på om jeg kommer til å begynne å like det hvis jeg drikker det jevnt en stund 🙏❤️

    2. Så koselig kopp det var 🙂 Jeg drikker kaffe men bare et par kopper om dagen.. svart liker jeg best 🙂 Mye man kan venne seg til om en “må”..hehe..
      Ha en fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg