Man må jo klare å skille sak fra person

Martine Halvorsen skriver et viktig innlegg, et innlegg som engasjerer det norske folk. Hun bringer en sak som vi som foreldre har opplevd/opplever eller kanskje kommer til å oppleve frem i lyset. En ting mange kanskje har tenkt, men ikke sagt. Hun kommer med en mening som er saklig, men likevel klarer noen å prøve å tråkke på henne som person. Hun får kommentarer som går direkte på henne, og noen klarer bare ikke å skille sak fra person.

Jeg har bare null forståelse for slikt og jeg blir sjokkert over hva folk sier. Hun skriver i sitt innlegg i dag: “Jeg syntes det er skikkelig kjipt at folk ikke klarer å skille sak fra person, og at innboksen min, kommentarfelt og lukkede grupper har vært full av kjipe folk idag. Jeg er verken en fitte, hore eller drittkjerring fordi jeg syntes det er kjipt at barn og unge blir mobba fordi de liksom ikke har riktige klær. Den tar jeg ikke, sorry. Vi kan godt diskutere og debattere, men la oss holde oss til saken a!” Enig med deg, sak er sak.

Jeg er en mamma som har kjent på presset

Det er ikke riktig at hun skal få slike ord om seg spredd rundt og Martine er ei jente som jeg har fulgt lenge og man skal lete lenge etter en mer jordnær jente. At hun unner seg en ting eller to innimellom skulle bare mangle, hun tjener jo penger selv. Og når man tjener penger selv så kan man selv velge hva man skal bruke pengene på. Det er en helt annen ting enn at foreldre føler seg presset til å bruke mer penger enn de egentlig har. Og det verste av alt er jo at barn og unge faktisk blir mobbet oppi det hele.

Hvis man ikke klarer å kommentere med en saklig kommentar, så burde man faktisk ikke kommentere i det hele tatt. Er det noen som virkelig er flink å få frem et poeng så er det henne, er det noen man virkelig burde følge og ta lærdom av så er det henne. Hun tør å si det hun mener og det er viktig. Hun sier det mange andre tenker og det setter ihvertfall jeg pris på. Og jeg støtter deg i dine ord. Fortsett med det du gjør, for det er viktig. ❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg