Måneden som gikk

Den største frustrasjonen

Det er vel ingen tvil om at det er å ikke kunne være sosial slik man vil. Så til tider så er det nettopp det som frustrerer meg mest. Det er snart 1 år siden Norge stengte ned og siden den gang så har vi holdt oss mer eller mindre hjemme.

Favorittdagen

Det har vært noen av dem siste måneden, jeg elsker jo jul så hver dag gir en glede egentlig. Favorittdagen inneholder barna, både store og små. Med gaver, gleder og store smil.

Generelt tips

Har du antibac overflatevask? Spray på speil og glass. Tørk av med tørr vindusklut. Renere speil og glass får du ikke. Støv holder seg ekstra lenge borte også.

Månedens opptur

At Rune og jeg fant en serie vi kunne se sammen, det er sjelden kost.

Mål for Januar

Komme tilbake i gode rutiner igjen! Ting tar litt tid innimellom, men skal jobbe meg frem til det.

Månedens tanke

Vi så jo på The Crown og når den var sett så måtte jo faktisk alle andre kongelige dokumentarer sees også. For et liv Diana levde egentlig, stakkar jente. Og jeg syns det er kjempesynd at Charles ikke fikk gifte seg med den han virkelig elsket den gangen. Så min tanke er, kjærlighet er kjærlighet!

Mitt ønske

At det kom så mye snø 1 dag ihvertfall at Rune kunne bruke snøfreseren. Hatt den i 2 år her og ikke blitt brukt. Han som gledet seg så mye.

Mitt ord for denne måneden

Målbevisst

Ha en fin kveld videre 🙏

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg