Måneden som gikk

Den største frustrasjonen

Det er ikke alt som egner seg på trykk, men den nest største kan jeg jo fortelle om. Det er alt rotet i gårdsplassen, containeren som bare står og står og aldri blir hentet. Jeg er så klar for å få det ryddig rundt huset og blir gal hver gang jeg skal gå til bilen. Men det er jo bare sånn det er nå for tiden og jeg skjønner det, men likevel så er det frustrerende.

 

Favorittdagen

Sånn bortsett fra dagen i dag som desidert blir min favorittdag pga dette, så må det ha vært den dagen jeg bestemte meg for å glede over ny i kjeller i stedet for å irritere meg over skaden.

 

Generelt tips

Husk at du ikke er alene, uansett hva det måtte være så er det flere enn deg i den situasjonen. Søk opp grupper på facebook og finn noen å snakke med. Ingenting løser et problem eller noe som tynger deg bedre enn å snakke om det.

 

Nedturen

Jeg har heldigvis veldig få nedturer i mitt liv, kanskje fordi jeg velger å finne det positive i det negative. Men så klart så klarer jeg ikke det hver eneste gang med en gang. Men det jeg kan huske var en liten nedtur den siste måneden var vel at telefonen gikk i murgulvet.

 

Oppturer

Det er egentlig hver eneste dag vi får være friske og alle rundt oss er det. Det er nemlig ikke en selvfølge lenger.

 

Mål for oktober

Jeg skal fullføre målene jeg hadde for september, er ikke helt i boks der enda. Det dukker opp ting underveis som tar bort fokuset. Vi skulle jo ikke gjøre noe i trappenedgangen, men så ble det til det da. Nå skal den gangen fullføres, og så får jeg ta litt og litt utover i måneden. Ingenting som forsvinner herfra så alt til sin tid. Pluss at jeg skal bli flinkere til å huske å ta bilder og videoer.

 

Månedens tanke

Jeg har tenkt litt på hvordan jeg er som person, og hva jeg kan gjøre for å bli en bedre utgave av meg selv. En ting som tynger meg litt er at jeg har litt lite troen på meg selv og jeg vet ikke hvorfor. Jeg vet jeg kan, jeg får til det meste jeg bestemmer meg for, men baki hodet en plass sitter det en liten djevel og sier: “Du gjør det ikke bra nok!” Så tanken min er at jeg må bli kvitt han, for jeg vet at jeg gjør så godt jeg kan.

 

Mitt ord for kommende måned

Styrke!

 

Ha en fin tirsdag

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg