Måneden som var

Den største frustrasjonen

Yr.no har vært det som har frustrert meg mest og jeg har egentlig vært litt “hatisk” på hele appen. Men nå virker det som om at gud har grått nok og solen skal komme i slutten av uka. Jeg sa alltid når jeg var liten at regnet var tårene til Gud. Så jippi for at han begynner å komme seg i humøret.

Favorittdagen

Jeg har mange favorittdager, de tilbringer jeg med familie. Men bortsett fra det så ble jeg veldig glad når vi kunne avslutte lysshowet her endelig.

Generelt tips

Ha gaffatape tilgjengelig til alle tider. Det gaffateip ikke kan fikse, kan ikke fikses.

Månedens opptur

Det var så absolutt å få første dose med vaksine.

Mål for kommende uke

Beise ferdig og bestille time til frisør, NÅ må jeg!

Månedens sitat

Vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg. Dette sitatet er det viktigste sitat å følge.

Mitt ønske

At coronaen skal ta seg en bolle!!

Månedens ord

Håp! Så lenge det er liv er det håp.

Månedens råd

Snakk om det. Er det noe som plager deg, noe som tynger deg på noe vis. Finn noen å snakke med, det er det viktigste du kan gjøre på dager som er tunge. Syns du det er vanskelig, men ønsker å lette hjerte? Skriv det ned og gi det til noen du stoler på.

Ha en fin kveld 🌷

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg kunne aldri hatt en sånn værmeldingsapp. Med mindre det står om liv og helse, vil jeg ikke vite hva det fremtidige været blir, rett og slett fordi jeg ikke gidder å surne før regnet eventuelt øser ned (haha)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg