Måtte bare “glemme” litt…..

Litt sein oppdatering i dag, men slik er det bare noen dager. I dag har jeg styra her hjemme med alt mulig.. Konsentrasjon kan jeg heller ikke skryte på meg i dag, for den har vært helt på bånn.. Tenk hvis alle dager hadde vært like enkle…Det hadde vært deilig på en måte, men da hadde man ikke fått kjent på utfordringene det gir når ikke alt går på skinner. Da må jeg ihvertfall legge fra meg og “glemme” litt så kommer det seg etterpå. Nå har jeg laget chicken tandoori noe som ga meg mange smil her i huset og da blir jeg så glad inni meg. Etterpå skal jeg sette meg inn på mitt rom og kose meg litt med å skrive litt mer. Håper dere har en fin dag, så blogges vi etterpå ❤

signature-fonts

 

 

 

4 kommentarer
    1. Nei, ikke alle dager går like på skinner. Mine går ganske på skinner på jobb denne første uka etter sommeren. Ganske deilig. Jeg er FLINK merker jeg, og det er jo en god følelse. Håper jeg beholder den en stund 🙂 Litt pjusk ellers i dag, i halsen, men hjernen er ganske MED 🙂 Ha en fin kveld, og klem til deg 🙂

      1. Ja det er godt når man kommer seg inn i rutiner igjen.. Ingenting er bedre enn at hjernen er med.. Uff, håper det går fort over med halsen din…. Ha en fin kveld du også, klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg