Med deg er det enkelt å være glad

Du er så utrolig god å ha

..når jeg er frustrert og ikke klarer å tenke helt klart, så tenker du klart for meg.

..når jeg er lei meg og ikke helt vet hvordan jeg skal få frem smilet igjen, ja da smiler du til meg.

..når jeg knuser en ting og blir forbanna på meg selv for min vimsete adferd, da limer du det sammen igjen.

..når jeg har for mange jern i ilden og ikke har full oversikt, da setter du opp en liste sammen med meg.

..når jeg skjærer meg når jeg for eksempel kutter grønnsaker, da gir du meg en klem og setter på et plaster.

..hvis jeg har glemt noe på butikken flere ganger om dagen, da svipper du på butikken for meg.

 

Den beste tingen å holde fast på i livet er hverandre

 

Nettopp derfor er det så lett for meg å tenke meg om både 2 og 3 ganger før jeg sier noe

..når du lover å sette noe opp på loftet som jeg har satt frem, men glemmer det like fort som du sier ja.

..når du ligger på sofaen når du egentlig har sagt at du skulle gjort noe annet.

..hvis du ikke har ryddet opp etter deg når du har spist.

..hvis du skulle ta ut av vaskemaskinen, men glemte det helt.

..når du klikker litt på bygging av ikeating.

..uansett hva det skulle være.

 

Med deg er tålmodighet lett, med deg er det enkelt å være glad. I starten av vårt forhold så tenkte jeg: “Er det mulig å være så snill og god” 7 år senere kan jeg med sikkerhet si “Ja, det er faktisk veldig mulig”!

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg