“Men Mamma, har du lest de siste innleggene mine da??”

Mamma ringte meg i går og spurte om jeg kunne komme å steke litt kjøttkaker sammen med henne. Det syns hun hadde vært koselig, og det måtte jeg jo si meg enig i så jeg dro ned til henne da. Hun hadde mye på hjerte, for hun hadde lest kokkejævel sin blogg og han skrev så bra. Han brukte tilogmed komma og punktum helt korrekt så han likte hun. “Ja, han er god han sa jeg, men Mamma…har du lest de siste innleggene mine da?” Hvem av de tenkte du på? “Eh.. alle vel.. du leser jo alle jeg legger ut, gjør du ikke?”  Hun stekte kjøttkakene videre….. “Mamma??” Nei, hun hadde jo ikke hatt tid til det i de siste par dagene da, for hun hadde jo blitt litt fascinert av denne kokkejævelen da..Så hun hadde vært litt opptatt.. “Jasså ja” sa jeg og smilte innvendig. Men jeg skal lese de siste innleggene dine i kveld lovte hun.. hehe, jeg måtte le og bare sa at jeg skjønte henne godt, han skriver godt og har bra innhold. Så da ble vi stående å snakke om oppskrifter, tekster og kokken selv da og hadde det svært så hyggelig ❤ 😂

signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg