Mer enn normalt for meg

Den siste uka er den beste uka jeg har hatt siden pandemien startet, jeg har smilt mer enn normalt for meg og ikke en gang har jeg vært nedfor på noen måte. Det er så ekstremt deilig og jeg er så fornøyd. Jeg har gått igjennom gamle minner, lagret det jeg ønsket og kastet resten. Jeg har vasket hele huset, jeg har hatt verandadøren åpen og humøret har rett og slett vært på topp. Jeg har en god følelse på at 2021 blir et veldig bra år, tror bare det trengte litt tid på å komme seg skikkelig i gang. Jeg skal gjøre mitt for at det blir det for min del ihvertfall.

 

Jeg gleder meg til sola igjen skal gi meg litt farge, jeg gleder meg til vi må hoppe i bassenget fordi det er så varmt. Vi har så utrolig mye å glede oss over og fremtiden ser lys ut. Vi vet jo alle at dagene vi en gang hadde snart er tilbake, hverdagen blir normal igjen.

 

Ute på verandaen er det en bitteliten snøflekk igjen og jeg kan ikke vente med å begynne å fikse opp der ute. Sjansen for at det kommer mer snø er jo så klart der, men nyter det som er nå og våren… DEN KOMMER! Denne våren skal jeg som i fjor plante blomster selv og ikke kjøpe ferdig ampel med store blomster. For de blir jo like store om ikke større når jeg gjør det selv. Det er et lite eksempel på meg og min bestemthet til tider for dette har jo mamma fortalt meg hver eneste høst, men har jeg hørt på, NEIDA. Men nå har jeg skjønt det og det er bedre sent enn aldri, ikke sant?

Ha en strålende dag i vårsolen🌻😎

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer
    1. Våren er herlig. Og jeg er enig med deg at det å så frø er bedre enn å kjøpe ferdige planter. Selv har jeg mange grønnsaksplanter, alle fra frø. Jeg har også sådd noen blomster, men jeg er ikke så heldig å ha en terrasse eller noe sånt siden jeg leier, men litt blomster skal jeg da ha. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg