Merkelig dag…

I dag har jeg vært i en liten boble med meg selv.. jeg har hatt vondt i hodet og vært ekstremt trøtt. Og blank i hodet, har liksom ikke hatt tanken med meg i dag. Herregud så slitsomt det er, spesielt når jeg egentlig har lyst å være kreativ og effektiv. Men måtte innse at slik var det ikke i dag. Litt lenge oppe i går, og tidlig på’n i dag. Men har fått vasket klær, laget god kyllingsalat og hatt besøk innom av både mamma og Daniel og Martine.❤Alle dager er ikke like og i dag har jeg slitt med å være positiv, det ekke så lett når man føler at hodet skal sprenge, men nå er det bedre. Og jeg er klar for helg, verandaen skal vaskes og utemøbler skal pyntes opp. Det gleder jeg med SKIKKELIG til.  Ønsker dere en fin kveld videre 😘

Stor klem fra meg 🌷

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg