Min første gang….

Jeg husker min første gang av det meste, det setter spor og er ikke så lett å glemme. Noen ting vil man glemme, andre ting får meg til å smile den dag i dag. Minner… det er koselig å ha 🙏

Første gang jeg..

Drakk alkohol Herregud, denne gangen vil jeg vel helst bare glemme egentlig. Men venninna mi og jeg fikk tak i hjemmebrent, og hvordan det gikk, jo det kan du lese her😳Hadde sex Omg!!!, tenkte jeg. Er det meningen at vi jenter må være med på dette gang på gang tenkte jeg. Var jo skikkelig vondt!! Dette skal jeg aldri gjøre igjen fant jeg ut, jeg skjønte ikke vitsen. (hehe) dessuten så syns jeg at det tøffeste var å si at jeg hadde gjort, ikke at jeg hadde gjort det. Jeg ble avvist av en gutt Jeg likte en gutt i flere uker, så spurte jeg han på sjangs og han sa nei, han ville bli kjæreste med venninna mi.. Jeg trodde nesten at livet var over i ca 3 minutter… ung kjærleik altså.Fikk egne penger Mamma ga meg 200 kr for at jeg skulle for første gang reise til byen og kjøpe julegaver til henne og søstra mi. Men endte opp med å bruke de på ting til meg selv… der vant jeg jo tillitspoeng..NOT.Jeg kjørte bil alene Den dagen jeg fikk lappen så hadde søte mamma’n min fylt opp tanken på bilen sin og jeg fikk den til disposisjon. Men, jeg torde ikke kjøre alene før 6 timer etter at jeg kom hjem med lappen i lomma.. Måtte bygge opp gut’s først tiiihiii… Det var tross alt regnvær 😳Første og siste alenehjemmefest Jeg fikk lov å ha en liten fest her hjemme med max 10 venner, og alkohol var ikke lov. Vel, ryktene spredde seg fort og dette ble da en fest med over 50 stk og nesten alle hadde med alkohol.. HJÆLP!! (grøss og gru) ooooooops….Vel, dette var noen av mine minner fra min første gang.. Det finnes så mange flere, men kanskje greit å avslutte en gang også hehe…

“Minner er dagboken vi alle bærer med oss”

Ønsker dere en fin søndag

-Lene- 🌹

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg