Min gang før og etter

I dag har det jammen meg vært mye greier med denne bloggen, plutselig en haug med sidevisninger så var det ikke det, så forsvant innlegget jeg la ut i dag tidlig som du kan lese HER om du ønsker. Jaja, det skjer saker og ting,  jeg velger å tro at det kommer noe positivt ut av alt. Nok om det! Jeg har malt i dag og vasket og ryddet gangen skikkelig og i dårlig bloggerstil glemte jeg å ta bilde av rotet. Men, jeg tok bilde av før jeg satte igang.

Her var det merker etter at sko blir sparket av seg, det var steiner på gulvet og merker på veggene. I dag skulle dette bort, har sett meg litt lei på det. Men det er en liten gang, så det er jo begrenset hva jeg kan finne på. Likevel så skal det ikke mer til enn en liten touch så er det en stor forandring. Så jeg valgte å male en del midt på i svart, malte en gammel hvit knaggrekke svart og skrubbet vegger (de umalte) og gulv. Jammen meg ble det rent og mye finere enn det var. Nå trengs et lite skoskap, så er gangen mer enn bra nok en stund til.

Har du hatt en fin dag?

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg