Min ønskeliste hos Slettvoll 😊

Det er så innmari mye fint innen interiør nå og jeg er så lysten på litt shopping, men jeg skal vente til alt er ferdig malt her, så skal jeg kjøpe nye ting. Men klarer ikke å vente med å se på hva jeg ønsker meg, kjekt å vite litt på forhånd hva jeg trenger også. (Det er vel egentlig ikke så mye, men må man så må man)

Det er mange mange år siden jeg hadde teppe på gulvene her, og nå begynner jeg å kjenne litt på at jeg har lyst på det igjen. Her er litt av hva jeg ønsker å gå til innkjøp av 😊 Litt usikker på hvilken farge jeg kunne tenkt meg av tepper på gulvene, men kanskje noe i denne duren , teppe hadde ihvertfall vært veldig deilig å hatt 😊

Jeg elsker levende lys, og fant disse , de er så utrolig fine og har lystet på de lenge 😍

 

 

Dån sier jeg bare, det er helt sjukt hvor mye fint de har der. Ønskelista mi er lang der, og det kommer den sikkert til å være bestandig, mer av mine ønsker/drømmer er disse her 😍

Og pleddene derfra er jo så lekre, så dette er min favoritt 😊 Blir liksom aldri lei av å se på alt.

De har også ekstremt mange kule bokser, veit ikke hva det er med meg og bokser men bokser må jeg ha 😊🙏

Denne er vel den fineste boksen syns jeg kanskje… eller alle er fine. Kult til å ha noen designbøker på 😊

Jeg har også en liten forkjærlighet for kurver, til å ha pledd i eller andre ting man skal oppbevare, se på disse 😊

Jeg kunne fortsatt gjennom hele natten, for dette var bare noe av hva jeg digger. Ta turen inn på Slettvoll og se selv, så skjønner du hva jeg mener med at jeg elsker tingene der ❤ Dette er gratis reklame, ingen samarbeid, bare meg som kommer med min ønskeliste 😊

Ha en fin kveld 😊

-Lene-

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg