Min søndag

Ny dag, fortsatt sol og jeg har fått vasket noen vinduer. Får litt panikk for at vinduene i huset skal være møkkete nå. Har hatt «møkkete» vinduer så altfor lenge så det skal jo ikke skje igjen. Natten har vært lang og god, og jeg våknet meget uthvilt i dag. Det er helt utrolig hvor mye søvn har å si for den kommende dagen, god søvn er nøkkelen til gode dager. Så denne dagen blir bra. Det har blitt jobbet litt her i dag, men det er helt greit så lenge Rune tar fri resten av dagen nå også.

 

I går hadde vi ikke tid til å lage middag før klokka var 21.30, jeg kan ikke huske sist vi spiste så seint. Det er ALTFOR seint, men må man så må man.

 

Ellers så skal vi på middag til mamma i dag, jeg kan ikke huske sist vi spiste lammefrikasse. Så det skal bli både godt og ikke minst koselig. Fra nå av skal det være en helt vanlig søndag her, uten flere gjøremål. Man må jo holde søndagen litt hellig syns jeg. Håper dere nyter dagen og husker på å slappe av litt også. De siste søndagene så har jeg virkelig skjerpet meg og lært meg å slappe av jeg også.

“Jeg må jo si at det betyr litt å være på topplisten, så derfor er det ganske irriterende at lesertallene tilsier at jeg skal være der, men jeg er ikke der”.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg har også vasket litt i dag. Badet. Brukte lang tid 😮 Og vært en tur ute. Godt med rene vinduer da 🙂 Jeg spiser sjelden senere enn 18. Men dere hadde vel mye annet å styre med, så det blir jo sånn innimellom 🙂 Og det smakte? 🙂

      1. Ja det er godt, brukte lang tid i dag jeg også. Ikke noe stress, tross alt søndag ❤️ Så seint middag spiser aldri vi heller, men ja som du sier så var det mye vi måtte gjøre først. Det smakte godt, ekstra godt siden vi var skikkelig sultne. Heldigvis ikke tung mat ( kylling og ris) ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg