Min sønn, min mamma og til dere som ikke har det godt i dag..

Min sønn

Klokka 09.00 i dag kom min kjære sønn hit med Bobbii, han skal være hos oss i dag når de er i barnedåp. Med seg hadde han den beste overraskelsen jeg noen gang har fått og jeg ble så utrolig glad og rørt. Det gjør så utrolig godt inni hjerte å bli satt pris på og jeg er så glad for at jeg har nettopp deg til min sønn.

 

Det eneste skikkelige mannfolket jeg vet om, er sønnen min. Og han har jeg oppdratt, jeg er stolt av å være hans mamma. Og jeg vet at han er stolt over meg ❤

 

En kurv full av go’saker, ferske rundstykker og iskald juice mm. Og pålegget jeg har spist siden jeg var liten. Et herlig kort med veldig gode ord på fikk jeg også. Så utrolig fint gjort det var og jeg setter virkelig stor pris på det. Du er den mest omsorgsfulle unge mann jeg vet om og jeg er så utrolig glad i deg ❤ Og TUSEN TAKK for den fineste, fantastiske gaven 🥰



Min mamma

Jeg vil bare si at å ha deg til min mamma er en sann glede, du er så utrolig fantastisk. Du er min styrke, min støtte og min klagemur. Det hender nemlig at jeg ringer deg når jeg er sur og lei, men jeg ringer deg også når jeg er glad og smiler. Du er flink til å få meg på godt humør når ting går galt, og smiler med meg når jeg er glad.❤

 

En mamma’s tålmodighet er som en tube tannkrem. Den tar aldri helt slutt 🙏

 

Du er alt annet enn vanlig, du er: ekstraordinær, kjærlig, varm, kul(!) og smart. Noen ganger er det forferdelig irriterende at du alltid har rett, men for det meste er det bare helt fantastisk, og jeg vet ikke hva jeg hadde gjort uten deg. You rock! Gratulerer med morsdagen, mamma! ❤



Til dere som ikke har det så godt i dag

Det finnes også mange der ute som har en tøff dag i dag, noen har mistet sin mamma, noen har mistet sitt barn. Har du hatt et barn, men mistet det, husk at du er en mamma likevel. Har du mistet din mamma så husk at du har en mor likevel. For de finnes i hjerte ditt og det kan ingen ta fra deg.🙏

 

Noen dager er verre enn andre og savnet etter det som kunne vært er så mye større, men det er helt greit ❤ følelser er til for at de skal kunne kjennes på i alle former.. 

 

Veldig mange har en mamma som en gang var, veldig mange er mamma til en eller flere engler der oppe. Mange har en mamma som er syk og mange har også en mamma som rett og slett ikke bryr seg. Det finnes også mange mamma’er der ute som har barn som ikke bryr seg. Ordet mamma kommer i dag frem på både godt og vondt, og jeg håper at dere kan bruke dagen til å huske på de gode minnene også.En tanke går ut til alle mamma’er i dag❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤
 

 

4 kommentarer
    1. Jeg vet ikke hvordan det er å være mor, men jeg vet hvordan det er å være datter. Og følelsene for verdens beste mams forsvinner aldri <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg