Min største kjærlighet, ga jeg bort til deg

Det var skikkelig leit å høre at vår alles Jahn Teigen har gått bort. Jeg vokste opp med hans musikk og har danset en og annen rolig dans til de gode gamle sangene hans. Husker jeg var på Pers Hotell der han hadde opptreden og ble skikkelig starstruck. Men fikk snakket med han og vi hadde en riktig så trivelig kveld.

 

Jeg var ung, og visste alt. Lo av det som ble fortalt.
Skulle aldri forelske meg, men det var før jeg traff deg.
Glemte alt om tid og sted, du var alt jeg ville se.
Gjorde mer for meg, enn du noen gang kan forestille deg.
Min største kjærlighet, ga jeg bort til deg
Det fantes bare én av dem i meg.
Det skjer en gang, i alles liv. Du blir forelska og naiv.
Alt du ser, er kun din venn, sånt hender ikke lett igjen.

 

På fester så var optimist alltid er slager og allsang på høyt nivå var et must. Og det vil det nok alltid være, ihvertfall på fester jeg arrangerer. Rip Jahn Teigen, du vil aldri bli glemt ❤

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg