Min telefon får mest oppmerksomhet

 

Veldig mye av det jeg driver med foregår på telefonen min, derfor er jeg avhengig av den. Og ofte bruker jeg mer tid på den enn hva jeg bruker på Rune. Jeg er klar over det, men det er litt vanskelig å legge den fra seg også. Og det er jo ganske ille egentlig, men jeg er jo ikke helt alene om det. Han gjør det jo han å, og egentlig så er det ikke noe problem for oss, men kan det bli det kanskje?

Hvis vi for eksempel blir enige om å gå ut i sola å ta oss en kaffekopp sammen, så ender det som regel med at vi sitter å scroller på hver vår telefon. Det hender vi viser hverandre ting fra den da he he, men det er ganske ille at det har blitt sånn. Hadde vi hatt samtaler til å fylle en hel dag med uten mobil, pc og tv? Hmmmmmm, det er jeg jammen meg usikker på. 🙄Ikke at man snakker sammen hele dagen uansett men det finnes vel en mellomting på alt. Men det er vel slik det har blitt, og så lenge det faktisk ikke går utover forholdet på en negativ måte så er det jo på en måte greit. Jeg syns bare vi burde være LITT flinkere til å prioritere hverandre med en samtale over en kaffekopp i stedet ❤ Og det gjelder faktisk mest meg… Min telefonen får mest oppmerksomhet, så det skal jeg gjøre noe med…. tror jeg 😜 Veldig mye er lettere sagt enn gjort.

Ha en herlig søndag

-Lene- 😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg