Mine favoritt ting i garderoben min

Jeg har verdens fineste garderobe, og i den har jeg noen favoritter, ting som jeg syns er fint og liksom gjør garderoben komplett. Pluss at det ser litt luxus ut så klart. Jeg liker fine ting, men for meg MÅ det ikke være ekte vesker, eller eksklusive kremer. Så lenge det er fint, så er det greit ❤Her har jeg pyntet med telys holdere fra europris, det kostet 15 kr for 4 da jeg kjøpte dem. Plastikk blomster fra europris, sølv lys fra mestergrønn, plakatene bestilte jeg på nett på en butikk som printer ut bilder. Rammene kjøpte jeg på europris. Der har de faktisk begynt å få MYE fint 😊 Veska er ikke ekte, men det “tror” alle. (ikke nå lenger)Kremer som jeg fikk til jul, og håndklær jeg fikk av Daniel og Martine, elsker disse hyllene jeg kan sette ting 👌Bokser fra Riviera Maison på min side, og siden jeg ikke fant noe mannlig til Rune sin side så må man bare bruke fantasien. Disse lexington papirposene, klipte jeg til å satte opp. For et par år siden kjøpte vi to store champagne kjølere. De er ute på sommeren, men de blir brukt oppe på skapene på vinteren.. Fint 😊

Ha en knall kveld 😘

-Lene- 🌷

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg