Mitt verste mareritt!

Jeg legger telefonen til lading på kjøkkenet og går i stua og ser videre på masterchef, Rune er på nattevakt og jeg koser meg på sofaen med pledd og tv. Klokka er ca 01.00 så jeg sovner jo så klart etter noen minutter, men så ringer telefonen.

Jeg brå våkner og springer inn på kjøkkenet, det er ekkelt når den ringer så seint. Rune har ringt og sagt god natt, så det er ikke han. Mye tanker flyr gjennom hodet mitt på veien inn for å ta den… «Ukjent nr, skal jeg ta den tro, hmmmm usikker….» Hvis det er viktig så ringer de sikkert opp igjen, så jeg lar være. Sikkert noe svindel av noe slag.

Tilbake i stua får jeg en ekkel følelse i magen, så jeg snur og går tilbake. Henter telefonen og sjekker hvor nummeret kommer fra. Ullevål sykehus!!! Nå ringer også foreldrene til Rune……….OMG !! Noe må ha skjedd. «Herregud, tør jeg å ta den?»… kjenner panikken sprer seg i kroppen………… Hallo?…….

«Lene…… Er du hjemme? Vi kommer og henter deg, Rune er skada og er fløyet til Ullevål» Nå begynner jeg å gråte hysterisk, samtidig som jeg kjenner en arm rundt meg. «Jeg våkner brått, hæææ… hva skjer nå?…med tårer i øynene innser jeg at det hele var en drøm» Snur meg rundt og ser rett på Rune, han ligger i sengen med meg og holder rundt meg.❤

 

Herregud, jeg har aldri vært så glad noen gang for å se han. Klokka er bare 05.00 så jeg kan ikke vekke han heller, selv om jeg har VELDIG lyst. Men han har vel nettopp sovna. Så jeg kysser han lett på kinnet og hvisker «Jeg elsker deg, vennen min»

Så i dag startet morgenen klokken 05, og DET ER HELT GREIT!

Bank i bordet, dette vil jeg aldri oppleve!!!!!!

For veldig mange mennesker så er ikke en slik historie en drøm/mareritt, men realitet. Så i dag går mine tanker til dem som faktisk opplever dette.❤

Klem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg