Mølen…Et sted alle burde oppleve…

Det er så fint på Mølen i Larvik, nærmere bestemt i Brunlanes, der er det er hav så langt du kan se, og litt historie. Har vært der mange ganger, og nyter det like mye hver gang. Er bare godt å være der på en måte, og høre havet dundrer. Skikkelig bulder er det stort sett uansett vær. Fantastisk 😊Dette er også en perfekt plass for photoshoot, jeg tok noen fine bilder av min venninne Jeanette der. Vi hadde det så moro underveis 😊 Litt kaldt i vannet, men man får “lide” litt for fine bilder tiiihiii (jeg var tørr) 😜 Lyset er perfekt der og steinene og havet er en knallfin rekvisitt.Mølen er et sted man absolutt burde besøke, det er sletter med gress hvor man kan ha lunsj feks. Så hvis du ønsker en plass å dra på utflukt til i Larvik så er dette et av de stedene ❤ Jeg trives godt/best bak kamera, og knipser masse bilder av havet, naturen, mennesker, dyr og ikke minst himmelens alle farger. Love it… Følg meg gjerne på snapchat og instagram 🙏

Ha en fortsatt fin dag😊

-Lene- 🌷

6 kommentarer

Siste innlegg