Mood!!

Gløtter på øynene, det er lyst ute, men jeg har ikke lyst å stå opp i dag. Jeg la meg i et tankerush, noe som er det verste jeg kan gjøre. Det ødelegger søvnen så veldig, og man slapper ikke av på samme måte som med et tomt sinn. Eller et sinn fylt med blomster og solskinn. Det verste jeg vet er å gjøre dette, hvorfor ikke bare sette ord på tankene FØR natta. På papir, ut i lufta eller noe? Ei blemme jeg har gjort et par ganger i mitt liv. 🤦‍♀️

Men, jeg sto opp, satte på kaffe (ja, jeg har endelig lært med å like kaffe🙏) og sorterte litt tanker. Men akkurat i dag hadde jeg ikke nok plass til å sortere ut alt. Så da bærer det ut på tur, så kan jeg kaste noen av de i sjøen feks. Slike dager liker jeg ikke, jeg liker ikke å være i dårlig humør, det er så slitsomt. Men noen ganger skjer det meg også, og da MÅ jeg gjøre noe med det. Shake it off liksom….

Ønsker dere en strålende positiv dag 😊

-Lene-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg