Mye om meg, 30 kjappe.

I dag hermer jeg etter Eva og slenger meg på dette mye om meg innlegget, det er alltid hyggelig å få vite litt mer om dem man følger. Så takk for tips ❤

Hva er din største skrekk?

At det skal skje noe med noen av mine nærmeste helt klart.

Hva ville du bli da du var barn?

Jeg gikk vel gjennom en periode der jeg ville bli alt som hadde med sirener å gjøre.

Hvor høy er du?

Jeg er ikke akkurat kjempehøy, men jeg er 165 cm.

Hvor gammel er du?

Jeg er bare 48 år.

Har du søsken?

Ja jeg har en søster som er 3 år eldre enn meg.

Hvor er du fra?

Jeg er født og oppvokst i Larvik.

Har du piercing?

Nei, men hadde en i øyebrynet for mange mange år siden. Angrer fortsatt på det valget om å ta den (forbaska arr).

Hva er det siste du kjøpte?

Det var melk på butikken i går.

Har du barn?

Ja jeg har en sønn på 25 og 3 bonusbarn på 11,12 og 12 år ❤

Hva står det i den siste meldingen du sendte?

Bra, da begynner jeg på middag 😜

Liker du best frokost eller middag?

Helt klart middag, jeg er ikke så flink til å spise frokost.Ler du av deg selv?

Ja det gjør jeg så absolutt hehe

Ville du helst vært popstjerne eller skuespiller?

Der må jeg si skuespiller, det ser så utrolig moro ut å være det.

Foretrekker du sko eller å gå barbeint?

Jeg vil helst ha sko på beina når jeg går.

Foretrekker du havet eller poolen?

Absolutt poolen, der finner jeg ingen tang og ingen tare.

Sover du alene eller sammen med noen?

Jeg sover sammen med min forlovede Rune.

Hvis du kunne endret navnet ditt, hva ville du valgt da?

Da hadde jeg helt klart valgt Amanda, det er et nydelig navn.

Finnes det noe gult i nærheten av deg?

Ja en gul markør.

Har du vært forelska noen gang?

Vel, ja det har jeg så absolutt vært.Hva står det i den siste Messenger-meldingen du sendte?

Får mail i løpet av kvelden 😊

Hva vil du vite om fremtiden?

Om de finner en kur/medisin for ALS 🙏

Samler du på noe?

Jeg er ingen samler, men jeg har en samling av mynt i sparegrisen.

Liker du sterk mat?

Mat smaker ikke uten cayenne.

Når så du moren din sist?

På mandag.. oi det er altfor lenge siden.

Hvilken øyefarge har du?

Jeg har 1,4 grønne og 0,6 brune øyne.

Hva skremte deg om natta da du var barn?

Det var vel troll under senga det da.

Hvilken iskrem er din favoritt?

Duo uten tvil.

Kan du kjøre slalom?

Ja det kan jeg, men jeg tør ikke lenger. Har blitt litt pyse der.

Hvilken ringelyd har du på mobilen?

Dance Monkey faktisk.

Har du et favorittdyr?

Nei, jeg har to Bobbii og Sheriff ❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg