Nå er det offisielt i gang

Nå er det bare å slenge på seg gliset, øke tålmodigheten, se gjennom fingra og smile gjennom tårer. Være litt enig der man er uenig, og møtes på midten under diskusjoner. Fra i dag er 7 års krisa offisiell, i dag er det nemlig 7 år siden vi ble kjærester og det er vår 3 års forlovelsesdag. Solen skinner for oss i dag og gir oss god energi for fremtiden. En fremtid vi skal tilbringe sammen.

Årene frem til nå har gått så bra, og vi har et veldig godt grunnlag for at de nesten årene faktisk skal fortsette slik. Jeg skal ihvertfall gjøre mitt for at det skal gjøre det, og jeg vet at han også gjør det. Han beviste for meg nok en gang i går hvor mye han vil glede meg i hverdagen. Slike ting gjør meg varm om hjerte.

 

DE SMÅ TINGENE I HVERDAGEN GJØR VÅR KJÆRLIGHET SÅ STOR, LIVET SMILER TIL OSS.

 

Jeg vet ikke helt om dere har lyst til å tro på meg, men vi har enda ikke hatt en skikkelig krangel. Vi har aldri snakket hardt og sint til hverandre, men vi har så klart vært irritert på hverandre. Jeg ønsker av hele mitt hjerte at det skal fortsette og at vi skal være sammen for alltid. Det er ihvertfall min plan og jeg føler at det er hans plan også.

Ha en fantastisk dag, det skal vi ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg