Nå er jeg endelig så fornøyd..

Reklame | I samarbeid med posterstore.no

Når jeg skal finne noe å henge på veggen så er det viktig for meg at det er noe som har en mening og står til den stilen jeg har i resten av det rommet. Det er også viktig at det står passer oss som befinner seg i det rommet. Bortsett fra på vårt soverom, der er det vel min tanke det går i, selv om Rune også befinner seg der. Men han sover egentlig bare der, så det går for å være ærlig etter min interesse og ikke hans.

Inne på nettsiden deres finner du plakater til din perfekte bildevegg

Er det ikke bare slik det er med oss damer da. Vi vil jo gjerne ha vår vilje til slutt uansett. Vel, jeg har funnet mine favoritter på Posterstore.no og det er så behagelig å sitte å scrolle inne på deres nettside og bare koke seg en kopp te og planlegge hvordan det skal bli. For der finner man både inspirasjon og god oversikt.

På vårt soverom så vil jeg si det er ganske så feminint, og da er det viktig for meg at bildene jeg har på veggen står til det. Og jeg ble så glad da jeg fant noe som passer meg perfekt, noe som har en betydning og som jeg er stolt av å henge opp, og nettopp dette bilde her sier så mye og inneholder ord som er viktige å tenke på for oss alle.

Denne plakaten finner du HER

På rommene nede så har vi forskjellige tema, på det ene rommet er det hesteinteresse og på det andre så er det Paris som står i fokus. Og det er jo noe for enhver interesse inne på posterstore og det er det som gjør det så utrolig moro å shoppe der. Man finner liksom noe som passer det tema man er ute etter hver eneste gang man leiter. I gangen vår så har vi et toalett og der har jeg forsøkt meg på mange forskjellige ting å henge opp på veggen. Til slutt hang jeg bare opp et bilde jeg har hatt i 20 år tror jeg. I utgangspunktet veldig lei av det så da ble jeg så glad når jeg fant en plakat som passet helt perfekt inn og nå er jeg endelig så fornøyd.

Dette bilde finner du HER

Rammene man kan kjøpe til er utrolig fine og finnes i mange varianter, men i dag vil jeg gjerne dele en rabattkode med dere som gir dere 30 % på alle plakater utenom de som er fra selections. Anbefaler deg å ta en titt og legg til koden Lenee30 i kassen for dine prosenter. Tilbudet varer i 14 dager, så løp å kjøp på posterstore.no

Ha en fin helg alle sammen

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

2 kommentarer
    1. Stilig dobilde 🙂 Her er det litt av hvert av bilder også. Mye kunst jeg har kjøpt. SMÅ bilder, av sånn halvkjente kunstnere. Glass-bilder og keramikk osv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg