Nå er jeg ferdig…

Endelig er jeg ferdig med alt jeg måtte gjøre i dag, dagen har jeg tilbragt inne og det er jo litt krise. Men skal man få gjort ting som foregår inne, så må man nesten være inne. Men nå gjør jeg meg klar til å dra ut, Jeanette og jeg stikker på en ny tur på jakt etter perler. Og vi har bestemt oss for å kjøre et sted jeg vet er VELDIG fint.
Jeg har filmet litt de siste dagene og skal filme mer i dag. Jeg er ganske så fersk på filming, men skal prøve å få redigert og lagt ut video. Jeg sliter skikkelig med å være normal foran kamera, men har øvd meg litt da, så vi får se om jeg stikker hodet innom kamera eller ei. Når man er vant til å være den som tar bilder og filmer andre så er det ei kneik å komme over.Måtte bare innom å ønske dere en fin kveld og følg meg gjerne på både snap og instagram om dere vil ❤

Ha en fin kveld

-Lene-😘

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg