Nå er jeg skikkelig fornøyd…

I dag har jeg endelig fått gjort noe jeg har hatt lyst til å gjøre lenge. Enkelte ting er lett å bare glemme, men i dag satte jeg i gang hele hurven her. Klær skulle sorteres, prøves, kastes, gis bort og rommene nede skulle ryddes, vaskes og shines. Garderoben nede ble i orden, bort med klær som var for små og bort med klær som aldri ble brukt.

Det er jo bare en drøm å få gjort dette og nå trenger vi bare en lang hylle over buksene og et langt speil der nede så er det komplett. Rommene ble ryddet, leker ble ryddet bort og vi vasket, skiftet på senger, hengte opp speil og gjorde det så fint. Det er så moro når det er engasjement i det man gjør og ekstra moro når alle gjør det sammen.Så kjørte vi avgårde til uff container med klærne som var hele, fine, men for små. Så dro vi til mamma på middag, det var veldig koselig og i dag var det veldig deilig å slippe å lage middag selv, så tusen takk mamma ❤ Etter middag bare måtte vi kjøre en tur å kose litt med Amelia, så dagen i dag er perfekt og jeg er så fornøyd. Jeg har blitt litt inspirert av instagramkontoen vask med meg. Hun gir meg lyst til å vaske, for man behøver ikke å ta alt på en gang. Kanskje 3 ting på en dag for eksempel.

Snøen har dalt ned i hele dag og det har vært så fint ute. Så etter at vi kom hjem i kveld så tok jeg med meg Sheriff å gikk en tur, og det var så deilig. Håper dere har hatt en like fin dag som meg ❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg