Nå får jeg smake min egen medisin….

Jeg har krevd i flere år å ha vinduet åpent inne på soverommet, sommer som vinter pga at JEG har vært varm. Fordi jeg måtte operere ut livmora og fikk hetetokter i 6 år. Dette gikk utover Rune og han lå til tider med pysj og ullsokker bare fordi jeg skulle få det som jeg ville. Vel, nå smaker jeg min egen medisin og kan ikke lenger kreve noe.

Hetetokter er en plutselig varmefølelse i kroppen, som kan være både ubehagelig og sjenerende. Noen har hetetokter i en kort periode, mens andre kan være plaget i flere år.

Denne vinteren bestemte Rune seg for at han ikke skulle fryse ihjel på nettene lenger, så han hentet dobbeldyna i dun og begynte å bruke den. Og ble mer og mer fornøyd, nå hadde han det endelig godt og varmt. Problemet er bare at JEG fryser så mye at jeg vurderer å ta på lue på natten. For disse hetetoktene er borte, men jeg skylder han å ikke klage.

Så nå gruer jeg meg til hver eneste kveld jeg skal legge meg, for det er så kaldt at jeg holder på å dø litt før jeg får varmen under dyna. Likevel fryser jeg i hodet, men jeg kan ikke klage, jeg kan ikke si noe. Men, når det har gått 6 år og vi er “skuls”, da skal vi finne en temperatur vi begge kan leve med.

Ønsker dere en fin fin dag 🥶
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg