Nå får vi stå for våre ord

Helgen er over og ny uke er på vei og denne uken skal det virkelig bli varmt. Det skal bli deilig med skikkelig sommer. Kan kanskje bli litt for varmt på natta, men jeg skal IKKE klage. Dette har jeg ventet lenge på så det skal rett og slett bli nydelig.

 

Fredagen var det en rolig kveld her hjemme med litt tv og ganske så tidlig natta, vi har kommet inn i en periode hvor vi er oppe kjempetidlig hver eneste dag. Det er jo egentlig veldig deilig å komme seg opp mye tidligere enn vi må, spesielt når vi klarer å komme oss under dyna tidlig.

 

Gleder meg til varme sommerkvelder, nå er de snart her

 

I går var vi sammen med familien på middag i Sandefjord, kjempekoselig med litt kortspill og knallgod hjemmelaget Italiensk pizza. Og i dag var vi igjen en tur der borte, for i morgen reiser Pappa hjemover igjen. Vi har i hvert fall kost oss masse med å være sammen med dem.

 

Neste år skal vi kjøre nordover, nå er det altfor lenge siden jeg har vært i Tromsø. Vi har sagt mange ganger at vi må komme oss dit, men ikke gjort det. Så nå får vi stå for våre ord og allerede snart bestemme oss for når på sommeren vi skal dra.

Håper helgen DIN har vært god.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

8 kommentarer

Siste innlegg